onsdag 3. desember 2008

HIV er skumle greier!

Jeg las en artikkel fra "NY Times" i dag angaaende HIV. Der kom det fram en god del jeg ikke hadde peiling paa. Blant annet hvilke symptomer HIV har; feber, svetting (spesielt om natten), hovene mandler, frysninger, slapphet og vekt reduksjon. Det var jammen meg mine foerste brasilianske mnd det .Det er jo nettopp dette jeg sliter med. Alt sammen. Jeg fikk et litt saann "tenk hvis" oeyeblikk foer jeg leste videre at det ofte tar 10 aar foer man merker noe som helst. Saa jeg har nok ikke HIV. Med mindre det gikk en boelge over Framnes med HIV i 1998 saa er det nok bare klimaet som plager meg. Men det var liksom litt rart at alt stemte.

Visste du forresten at det per i dag er 40.3 millioner mennesker som lever med HIV/AIDS?

Ingen kommentarer: