mandag 1. juni 2009

Helga og de siste 30 dager.

Lan hus i igjen... *stoenn*. Men de har veldig gode stoler her!

I helge var jeg i Belo Horizonte for et siste (og andre) treff for utvekslingstudentene i Minas Gerais regionen. Det var igrunn veldig aalreit. Litt hektisk siden jeg akkurat hadde kommet tilbake men jeg koste meg. Vi var 10 studenter og 3 ledere som bodde paa et motell (sesc som det heter paa portugisisk) hvor de har tennisbaner, fotballbaner, festlokale, bassengannlegg +++. Vi pratet om hvordan aaret hadde gaatt, hvor forferdelig det skulle bli aa dra hjem osv osv. Jeg traff igjen 4 av jentene som var med til Amasonas 5 dager tidligere. Koselig, men det ble jo ogsaa siste gangen. Heldigvis ser jeg jo Tabita igjen naar vi drar sammen tilbake i juli. Derimot ser jeg jo ikke Anna, Jorun, Lukas, Hannes eller noen av de andre igjen. Jeg kom hjem ved midnatt i gaar men sovnet ikke foer klokka halv 4. Jeg sover daarlig om dagen, ogsaa i helgen. Akkurat som om Amasonas har satt et moenster i meg jeg ikke klarer aa opprette igjen.

Lederene fra Amasonas har forresten opprettet en blogg fra turen. Trykk her.
Det er jo portugisisk men fine bilder :)

Jeg drar fra Montes Claros om 31 dager og begynner nok aa tenke paa pakke meg ut av rommet om ikke altfor lenge. Jeg har fortsatt ikke begynt aa grine. Men jeg er heller ingen griner av meg saa kanskje jeg aldri begynner.

Forresten har et fly forsvunnet i Atlanteren. Det skulle fra Rio til Paris paa soendag. Carol (ei venninne) dro til Paris fra Rio paa loerdag. Heldig gris!
For to aar siden kollapset et fly fra Manaus til Brasilia midt over jungelen. Det kan virke som Brasil har alvorlige flyproblemer. Det kan bli spennende dette!

I dag hadde vi fri fra skolen. Midt i blinken for jeg er ikke i form. For skole altsaa. Rimelig utslitt av lite soevn og mye reising. Jeg haaper aa ta en langhelg i Brasilia neste uka for aa se Julia og Rebecca en siste gang. Kanskje Daniel ogsaa blir med!
I kveld skal jeg se 'Marley and me' med Bruno. Saa blir det vel tidlig til sengs.
Skal opp til gitartime i morgen klokka 9!

Lykke til med ny uke! Savner dere!

Men jeg savner Brasil mer...

Ingen kommentarer: