søndag 9. november 2008

Har du hatt en fin helg?

Da var nok en helg overstaatt. Hu hei som ukene gaar. Naa er det bare en liten mnd igjen med skole foer jeg gaar to mnd med ferie i moete. Herlig! Denne helga gjorde jeg ingenting. Det vil si jeg fikk gjort en del men jeg forlot aldri huset. Verken jeg eller broren har vaert helt i form den siste tiden og trengte en rolig helg. I motsetning til meg trosset han smertene og var paa vift paa fredag og loerdag. Paa fredag la jeg inn en god del ny musikk paa ipoden. Fins ikke noe bedre enn aa oppdatere den. Jeg bestemte meg for at den kvelden skulle jeg leie film. Jeg visste ogsaa at jeg kom til aa sitte opp sent fordi familiens prioriterte saapeserier ikke tar slutt foer halv 12, saa jeg tok meg en blund. Lagde meg mat, hoerte paa min nye musikk og fikk tiden til aa gaa. Jeg tok meg en kjapp tur til innnom butikken paa vei hjem fra videobutikken og kjoepte meg en klase bananer som jeg styrtet klokken 1 paa natten. Bruno kom hjem akkurat naar Kate Hudson og Matthew McConaughey kysset paa Washington Bridge og alle var lykkelige.

Loerdagen var jeg sent oppe, saa filmen en gang til, spiste masse god mat og satte igang med dagens prosjekt: Rydding i Stand-Up notater. Notatene mine er spredt i 4 forskjellige kladdeboeker og den kvelden samlet jeg alt sammen til 9 haandskrevne sider fra klokken 5 til 10 og halvannen kanne kaffi. Jeg var stor fornoeyd med egen innsats og applauderte meg delv med aa laane ny film. Med halvannen kanne kaffi i blodet maatte jeg ha noe aa gjoere utover nattens vaake. Det ble til at jeg dro med meg discovery filmen "Amazing Earth" og selv om det ikke var noe 'pang pang' saa var det intressant nok det. Hope koser seg med Discovery Channel! Hele soendagen har det regnet og tordnet og vaert et helt grusomt vaer saa vi satt inne og putlet med vaart alle sammen. Mer kaffi og playstation og stand-up og innekos. Til tider blir helgene litt i det ekstreme laget for meg. Masse festing, masse folk, masse musikk og lite soevn. Naa gaar jeg opplagt en ny uke i moete! Haaper du har hatt en fin helg ogsaa. Jeg oensker deg en fin uke paa skolen/jobb! Kaffiklemmer fra ho Hope!

Ingen kommentarer: