mandag 17. november 2008

The Contract!

En utrolig bra film og om du ikke har sett den foreslaar jeg at du gaar aa leier den allerede i kveld! Men det er ikke det det handler om naa...

I dag gjorde jeg en avtale med meg selv. En slags godteri avtale om du vil:
Det er utrolig rart det der med hva slags mat jeg faar i meg her. Godteri og chips fins ikke i dette huset. Himla aalreit og jeg tror jeg bare har spist det en gang siden jeg kom. Det var den helga broren min og jeg var syk og vi hamstret kalorier og leide 4 filmer paa en helg. Til maaltider og den slags har vi plenty av salat men til middag hver dag drikker vi fruktjuice som garantert er 99% sukker. Den siste uka har jeg begynt aa drikke vann istedenfor. Et annen dilemma er frokost. Jeg staar opp paa egenhaand om morgenen og da har vi ikke annen aa spise enn hvitt broed med smoer. Det eller ingenting! MEN jeg har funnet paa noe lurt. Vi har jo bananer...av og til. Saa til frokost drikker jeg vann og spiser bananer. Kjempe knall!
Brus her i huset har vi bare i helgen og ikke heller da drikker jeg saa mye. Alkoholinntaket er ogsaa minimalt og det er bare lov med en caipirinha per loerdag. Det skal jeg ogsaa kutte ut!

Saa resten av 2008 blir foelgende kuttet ut:
-Brus
-Godteri
-Alkohol
-Haar-gelé (det sliter en del. Spesielt med sol, regn og dusjing hver dag)
-Den isen jeg kjoeper paa vei hjem fra skolen hver fredag som en "Grattis med nok en uke."
-Hvitt broed med smoer
-Frukt juice
-Og pc er bare lov paa fredag, loerdag og soendag. Med unntak av bloggen som maa oppdateres stoett og stadig!

Og jeg skal:
-Drikke ENDA mer vann
-Spist minst to bananer om dagen
-Kjoepe frukt til loerdagsfilmen
-Svoemme en del lengder i bassenget naar jeg har mulighet
-Skrive mer
-Legge meg tidligere
-OG pugge alle verdens land paa gruble.net

Naa er dette skrevet og utgitt saa det er ingen vei tilbake. Halvannen mnd i en sunn verden. Gaar bra det. Det gjelder aa vaere sterk! Paa nyttaarsaften skal det ta av. Oensk meg lykke til!
We all have Hope!
...haha liksom

Ingen kommentarer: