mandag 24. november 2008

Film og innekos!

Det ble en nok en helg med mye film. Rett ut paa sofaen med bananer og pledd og kaffi og plutselig kjenner livet ingen bekymringer. Denne helgen har jeg sett foelgende filmer:

1. "Shooting Dogs" ...En sterk film. Ta med pute! Bygget paa virkelige hendelser under en skolemassakre i Rwanda i 1994.

2. "The Departed" ...en forvirrende film igrunn. Hvem spionerer paa hvem? Likevel dyktig laget og utrolig populaer da den kom ut.

3. "München" ...En film bygget paa virkelige hendelser under et OL i 1974. En sterk film nominert til 5 oscar. Min kjaere historie laerer viste oss den i tiende klasse.

4. "Pretty Woman" ... en klassiker. Fantastisk! Jeg laa alene paa stua klokka 1 paa natta aa lo meg ihjel.

5. "Frago" ...en ganske daarlig film og du gaar virkelig ikke glipp av noe. Broren min som tok den med seg hjem.

Pretty Woman blei leid inn som en pause fra blod og automatvaapen.
Jeg skylder paa regntid. Vi sitter for det meste inne aa kjeder oss saa vi proever da aa faa tiden til aa gaa som best vi kan. Det kan dere nordmenn ogsaa. Ta med pledd, kake, stearinlys, en god film og gode venner og laas doera! Herlig med innekos!! ;) kos deg saa masse!

Ingen kommentarer: