torsdag 16. april 2009

Thales paa sykehus

Min vertsfar heter Thales og er 76 aar gammel. Grunnet alderen er han derfor innom sykehus og legesjekker flere ganger i uken. Paa mandag gikk det galt. Hver morgen pleier Thales aa ta seg en spasertur for aa holde kroppen i form. Da han paa mandag var ute aa pustet inn frisk luft i Guds frie natur, hoppet hjertet hans over et slag. Det var altsaa ikke hjertestans men Thales besvimte og ramlet i bakken. En forbipasserende kjoerte han hjem og Marcia (min vertsmor) kjoerte ham til sykehuset. Annet enn susete fra aa gaa i bakken hadde han bare skrubbsaar paa knaer og hender da han kom fram. Han ligger der fortsatt og blir liggende til mandag. Han har en del tester og undersoekelser og komme gjennom hver eneste dag. Men det er ikke noe farlig altsaa. Bare endel 'check-up.' Hen er frisk som en fisk! Kanskje litt saer men det teller vel ikke...? Marcia sover der med han hver natt saa det er ikke saa mye folk her hjemme naa. Meg og bestemor og Daniel stort sett. Det blir en rolig helg.

I morgen skal jeg opp klokka 7 for aa naa gitartimen min. Saa har jeg proeve paa skolen fra klokka 10 til halv 1. Saa har jeg litteratur/portugisisk fra 4 til halv 7. Wish me luck sier jeg bare!!
Godt aa tenke paa at denne helga skal jeg ingenting.
Jeg har alltid trodd at hjemreise skulle vaere i juli men jeg lurer paa om det er i juni. hmmm
kanskje noe aa finne ut av??

"Kast paa Herren det som tynger deg, han vil soerge for deg! Han vil aldri i evighet la den rettferdige vakle." -Sal.55,23-

Ingen kommentarer: