lørdag 25. april 2009

Stemnings rapport!

Det er loerdag klokka er 16.08 og jeg skal ingenting i dag annet enn aa se ferdig Discovery Channel sin serie om 'the world's seven wonders.' Thales sover og Bestemor vasker opp. Bruno er hos sin kjaere og himmelen er overskyet. Det er fredfullt i Brasil denne ettermiddagen.
I gaar var jeg hos Rafaela til langt langt paa natt. Vi pratet og pratet om vaatt og toert og himmel og jord. Vi lagde popcorn og popcorn og popcorn og spiste sjokolade sjokolade sjokolade! Ogsaa saa vi Pretty Woman. Stemning!
Naa gaar vi rundt hele tia aa sier "Groovy!" Julia Roberts er fantastisk!
Bruno kom klokka 2 for aa hente meg. Han var ansvarlig for nok et show i Montes Claros. Rosa de Saron heter bandet som er katolsk forresten, og veldig flinke. Her er min favoritt.
Bruno ble sittende og vi saa en episode av 'two and a half men' foer jeg og Bruno kjoerte hjem klokka halv 4.

15 mai skal jeg til Amasonas! Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: