torsdag 26. mars 2009

Valg 2009

Jeg håper du ikke tenkte "åårh *stønn* politikk..." i møte med den overskriften. Legg merke til at jeg la inn en innsats paa ae oe aa fronten i foerste setning. Kopier / lim in...

Men ja...

Det har kommet noe nytt i margen til høyre. Tidlig denne søvnløse morgenen bestemte jeg meg for aa la folket bestemme... rett og slett fordi jeg ikke klarer! Jeg er godt igang med manus skiving til et nytt show. Om denne forestillingen blir paa Framnes er fortsatt litt uklart for min del i og med at jeg faar dobbelt saa mye aa gjøre som alle andre. Da maatte det isaafall bli i august før vi kommer igang med leksepresset. Hvis det ikke blir noe kan jeg jo spare det til en aapen mikrofon-pub i Bergen en sen lørdagskveld. Jeg tenker fortsatt.....

Dette manuset blir bra. Det eneste jeg noen gang har skrevet for haand. Og det har passert 10 sider naa pluss diversre andre ideer. Etter at de to siste forestillingene gikk mildt sagt daarlig bestemte jeg meg for at det kan ikke ende slik. Jeg kan ikke gi meg naa. Jeg maa gi meg paa topp. Foreloepig liker jeg manuset og gleder meg til aa hoere dere le. I tillegg ligger jeg bedre an enn jeg noengang har gjort foer. Alt jeg trenger er en tittel.

Velg den du liker best!

Ha en kjempe kjempe dag :D
i dag regner det og jeg fryser. jeg burde gaa aa kjoepe meg en bukse for det har jeg ikke...
saann kan det gaa!

Ingen kommentarer: