torsdag 19. mars 2009

20. Mars og slikt

Det er fredag og fredager setter igang fantastiske krefter i folk. Selv gaar jeg helgen i moete uten store planer annet enn at jeg skal paa en saann stor fest/festival/show i morgen kveld. Det er Bruno og partnerene som staar bak saa kul som jeg er slipper jeg inn gratis. Landets stoerste axé DJ kommer og det blir masse folk, masse lyd og 35 grader. WHAT TO DOOO???

Ogsaa maa jeg faa betalt ferdig amasonas turen som gaar av stabelen 16 mai. Ifoelge programmet skal vi sove i hengekoeyer paa en elvebaat i 4 netter. Paa Amasonas elven.
Jeg klarte ikke engang komme paa en morsom punhline naa.
Mens vi snakker om punhline saa har jeg begynt aa skrive et show. Tidligere har det bare vaert mer paa maa faa, men naa skrapte jeg sammen en del vitser i gaar og showet "Kristine Hope og andre smaating" kommer snart til en scene naer deg. Vel, om halvannet aars tid.
I kveld setter jeg meg ut paa terrassen for aa skrive manus og drikke sjoko melk. Jeg har gaatt vekk i ifra kaffi naa saa istedet drikker jeg litervis med sjokomelk og oppnaar ca samme effekt.

I dag er det forste hostdag og det er nesten helt svart naar jeg gaar hjem fra skolen. I dag hadde vi proeve. Det gikk egentlig ganske daarlig siden jeg ikke har faat boekene mine enda og ikke engang forstaar kjemi paa norsk.
Jeg minner om EARTH HOUR SOM ER NESTE LOERDAG!! Skru av lysene hjemme fra 20.30 til 21.30. Et verdens stort prosjekt. Uheldigvis er det jo av diverse grunner vanskelig for alle aa faa med seg. Desto viktigere blir det for oss som vet om det, aa gjoere en innsats.
Les mer om Earth Hour her!

Til slutt vil jeg legge ut en link til en film. For en stund tilbake spurte Rafaella om ikke jeg kunne skrive en sang fra Bruno til henne og det kunne jeg jo. Jeg satt oppe en hel helg og snekret og jeg la filmen ut paa youtube med tekst. Her er filmen!

Ha en fin fin fin helg! I dag var det 39 grader 28 om natta. Var kos det :p
Enjoy enjoy!

2 kommentarer:

Gunhild sa...

Kristine :D
Så koselig, eg glede meg t showet komme her t Framnes (for d gjer d, sant?)!
Hørre rykter om at du har komt inn? Blir konge å ha deg tebake igjen :D
Eg ska prøva å huska å sløkka alle lys neste lørdag..!

Kristine Hope sa...

THihihi, jau Brasil e koselig! :D
Eg kjeme inn te 3b i august ja, men noke show blir det desverre ikkje til neste aar. Tar det litt paa sikt :p
Kjekt aa lesa bloggen din óg forresten :)
Det hadde vore kult aa sett eit satelitt bilde av koss jordo saag ut naar verden skrudde av lysene time etter time :p hehe!
du e kul gunda!