mandag 11. mai 2009

Jeg spiller gitar!

Hver torsdag og fredag morgen drar jeg meg ned til musikkskolen som heter Harmonia. Halv 11 paa torsdager og 8 paa fredager. Helt siden september. Timene jeg faar jeg av min laerer Renan som er veldig dyktig og har 2 meter langt haar. Han kan alt! Rett og slett. Han er et geni med underarmer fulle av blodaarer og ekstremt lange fingre. Jeg er stikk motsatt noe som fortsatt byr paa problemer. Han har laert meg mange flotte sanger, blant annet Stairway to heaven, Wish you were here, Drive, Bubbly, Behind Blue Eyes og mange mange akkorder. Jeg syns ikke det er saa viktig for meg aa kunne mange sanger. Det at jeg kan mange akkorder er mye goeyere for da kan jeg snekre mine egne sanger. Paa skolen skriver jeg tekst og naar jeg kommer hjem, setter jeg meg ned med gitaren for aa proeve aa faa det til aa gaa opp. Hvis det viser seg at teksten ikke var det helt store, stryker jeg alt og begynner paa nytt neste dag. "Og saann gaar nu dagan...!" Paa gitaren min har jeg skrevet 3 sanger hittil. De ligger alle paa youtube:

Kristine Hope - Makes me blue

Kristine Hope - Beautiful Day

Kristine Hope - You make my day

Enjoy!

Ingen kommentarer: