onsdag 18. februar 2009

Ymse Nyhende

Vi begynner med de daarlige...

DAARLIG NYTT!

1. Jeg har plutselig bare 5 strenger paa gitaren min.

2. Jeg har spist opp bixit-kjeksene som pappa sendte meg til jul.

3. Jeg har to gnagsaar paa samme fot som gjoer noe inni hampen vondt.

4. Det er umulig aa sove mer enn 6 timer om natta grunnet stoey paa kveldstid.

5. Datamaskinen vaar er iferd med aa dø.

6. Alle fastboende i Amasonas har tillatelse av myndighetene til aa kutte 20% av skogen paa sin eiendom hvert aar.

7. Regntiden er over og naa er det bare varmt.

8. Jeg har faatt et nytt program paa treningstudioet som er tyngre enn noen gang og jeg har vondt for aa gaa etter gaarsdagens oekt.

9. Bestemor og/eller Bruno har rota bort Bjørn Eidsvaag CDen min. HALLO!!!

10. Jac's Café har satt opp prisen paa IsKaffe med 3 kroner.

...ogsaa kan vi jo vaere glade for at jeg ikke kommer paa noe mer.

GODT NYTT!

1. I dag fikk jeg kjoept ny streng til gitaren min til 6 kroner.

2. Det er bare to dager igjen med skole foer det er en uke med fri og karneval.

3. Jeg har sluttet aa drikke kaffi.

4. Jeg har endelig faatt tilbake skille paa kroppen.

5. I August mister Bruno lappen i 6 mnd. Han er en fare i trafikken! Synd for hans del for han fikk jo lappen i oktober.

6. Jeg har sett min foerste Varg Veum film ("Falne Engler") og falt pladask. Anbefalest!

7. I 2012 blir det forbudt for alle og hvermann aa kutte noe som helst fra Amasonas. Det jeg ikke forstaar er hvorfor dette ikke kan skje naa!?

8. Norge gav mest penger til Regnskogfondet i 2008.

9. Jeg skal ha presentasjon i klassen om Norge paa portugisisk. Mest sannsynlig uken etter ferien og det gleder jeg meg veldig til.

10. Myggen har snart slutta aa bite meg. Kanskje jeg har faatt brasiliansk blod naa?

11. Og vet du, jeg har vokst 2 cm siden jeg kom.

2 kommentarer:

Elin Skotte Hope sa...

Åssen kan Bruno miste lappen i august, en måned vi ikke har kommet til enda? Litt brasiliansk "se-det-an" politikk...

Synnoove sa...

Hei Kristine!! Godt å høyra nyhende frå deg - spesielt dei gode;) Håper du har da godt!! Glad i deg=)