torsdag 26. juni 2008

Carpe Diem - Grip dagen!



Den som er lykkelig kan aldri stå opp for tidlig!
-Camilla Collett-


No skal ikkje eg sei at du har det heilt forferdelig dersom du sover litt utover dagen, men at å få noke ut av dagen ikkje er noke problem når du er blid, det er sant! Sjøl har eg store problema medå få noke ut av dagen når eg ikkje er so blid. Personlig oppleve eg sommarferie som eit aldri so lite dilemma; For når ein fyrst har fri, skal eg då sova ut etter 10 mnd med slit eller burde eg stå opp å få noke ut av dagen når eg først har mulighet? Etter min mening er sommerferie å legge seg når man er trøtt, stå opp når man er opplagt og spise når man er sulten.

I Bibelen står noe fantastisk genialt som sier noe av det samme. I Forkynneren 11,9 står det slik:
Gled deg , ungdom, mens du er ung! Vær glad og fornøyd i livets vår.
Gå på de veier som hjertet vil og følg det som lokker ditt øye.
Men vit at Gud skal kreve deg til ansvar for alt det du har gjort!

Med andre ord; kos deg i sommer og lev mens du er ung! Men ikke gjør noe dumt!

Ha en fortsatt fin sommer! (I Søgne er det sol!)

3 kommentarer:

Øyvind Bye sa...

tenker at ferie skal være å gjøre noe annet enn det man gjør til vanlig. Og selvfølgelig å lade batteriene. jeg for min del føler jeg lader batteriene best når jeg får litt ut av dagen, men det tror jeg er individuelt.

Den beste livsnyteren er den som nyter Gud!

Anne Severine sa...

Gode ord, Hope! Sant det at ein treng å lade batteria når det er ferie. Det er vell difor vi har fått ferien vår. Eg kjenner meg i alle fall igjen der. Her er det seine kveldar og dermed og seine morgonar(når eg har fri frå jobben i alle fall;P) Men det er godt dei dagane eg greier å stå opp tidleg og, sjølv om dei ofte er prega ein lettare irritert(altså trøtt) haldning(i alle fall når eg akkurat kjem ut av senga;P) Men det er nok berre ein vanesak;P

Kos deg i sola, her er det regn:S Men i morgon vert det sikkert sol her og, for då skal eg på jobb..

Kristine Hope sa...

Du lyse opp Geiranger du Anne!